Join me on Facebook Follow me on Twitter Subscribe to RSS Email me

Tuesday, 3 May 2011

STORY MORY CIK TED & PENYU

Part 1 PERKENALAN DIRI CIK TED

Assalamualaikum............



Hai korang..aku adalah cik teddy..u can call me ted okeh bebeh.....
hai sjak bla lak aku speaker ni?????
eh2 speaking la....terkantoi pulak kan...
haaaa 2 la pntingnya english education wahai cucu2 adam semua

*******************************************************************************

Part 2 KUTU-KUTU



Cik teddy:aik sape lak yg duk ats kpala aku ni xkan kutu kot?????
tpi cam cmel jer dorang ni.......

Di atas kepala cik ted
*************************

Penyu(P):b love kte jth kat kaki cik tddy la......uhuk2 :(

Penyu(L): Xpe syg jgn nangis-nangis nanti b amek yer ala bucuk2

***********************************************************************************

Part 3 KANTOI DEPAN CIK TED



Penyu(L):Lar kan b dah kata biar b je pegi amek asal syg trun juga ni?????
degil taw....

Penyu(P):Alah nak trun juga...... borim la duk kat ats tu..
6t syg rndu lak kat b...

Cik Ted:oit2!!!!! korang ni jiwang2 dpan aku pula....
naik menyampah aku..ishhh..budak-budak zaman sekaranggggg
pegi main jauh2 nak ber b2 n brsyg2 2 biar khwin dlu lah....
ni dah kahwin ke belum????
aku tengok cam belum jer.......

Penyu(L):Isyh...sibuk jelar cik tiptop ni....suka hati kitaorg la dah khwin ke belum...
kalau menyampah tak payah tengok!!!!...menyampah nyah....

Penyu(P):Alar b..jgn marah2 la...nanti cepat tua...sedih i taw.....betul jugak kata cik ted tu bukan cik tiptop okeh.....kita lom kahwin ni..nanti dosa lak kan??? hmmmm & jangan nak bernyah2 depan i lak k...nanti i nyahkan u baru tahu....

4 comments:

  1. hahahahhahahha....jdi ia buat cito....jaga molek cik teddy tue..muah...

    ReplyDelete
  2. haha...beyeh2..no hal...cik ted tersayang..haha
    ...sbb tu wat cito...

    ReplyDelete
  3. haha...meme otak tgoh sumbak loni...
    ado idea la nak wat cito

    ReplyDelete